Lektioner med en data

Jag har nu äntligen fått tagit med min data till skolan.
Så nu sitter jag vera och jennifer och jobbar med ekologi.
Ganska svårt att hitta olika informationer om ett djur man vet knappt om men får se hur allting går.-

Igår så köpte jag min klänning, dock valde jag inte rosetten för att då jag väl satte den rätt var den ine lika snyggt.
Så det fick bli den glittriga klänningen med en bra V-rigning;)..
*Hahah*.-

Sen så det enda jag behöver köpa till är att köpa en svart Bh och ett par svarta strumpbyxor.
Sen om vi åker till kryssningen är ännu inte bestämmt.
Hoppas verkligen på det , nu då jag har köpt saker till det var det ganska onödigt.
Men hoppas får man väl göra.
Sen så åt jag och fredrik ute igår.
Dock inget romantiskt utan bara en middag på donken.
Efter det åkte vi hem och visade klänningen.
Min sysster tyckte den var snygg så det var något possitivt iallfall.

Han inte skriva så mycket igår på grund av att jag såg på desperate housewifes.
Hade inte heller duschat så det gick inte som planerat igår:)..
Men duscha det gjorde jag minsann..
Somnade ganska fort efteråt.

Idag blir det att plugga till provet imorgon.
Har ekologi prov och sedan engelska prov imorgon.
På onsdag nästa vecka har jag ett engelska prov och ännu fler prov på fredagen.
Så ganska mycket plugg innan höstlovet ens har börjat.
Men det är skolan man hoppas ju alltid på det bästa resultatet:)..

Snart blir det även mat för mig.
Eller det är ungefär en halvtimme kvar på lektionen....
Dock blir det någon kyckling men är osäker om jag ska äta eller inte.
Har sammt en burk cola i väskan men den vill jag spara ofc.
Men jag får se hur allting går.

Det har jag också börjat säga mycket.
Vi får se ordet är något som har fastnat på mig.
Dock vet jag inte vart jag har fått det ifrån, eller vem som har sagt det men det har fastnat iallafall..

Men nu ska jag fortsätta skriva ekologin.
Jävla sjakal helvete finns ingen fakta alls om dem..
Aja ska dampa lite nu hej då=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0