Lördag vs Söndag

Seriöst det känns som denna dagen är en söndag.
Helt slö och allting x(.
Men jag ser verkligen i fram emot morgon dagen.
Då kommer det hända saker=)

Jag ska gå upp runt halv åtta för att gå ut med saffi och klä på mig.
Sminkningen är också ganska viktig men det blir inte så mycket smink.
Måste tänka på vad jag ska göra efteråt:)
Nej men efter det blir det bussen och tåget till solna.
Ni undrar säkert vad jag kommer göra i solna av alla ställen, men vad ska man säga?

Min syster ringde mig och bad mig komma dit och få naglarna fixade:3.
Hennes företag behöver några försöks kaniner och jag anmälde mig till det.
Ni kanske kommer ihåg att jag skrev förut att jag skulle få mina naglar fixade men tjejen som skulle göra dem blev sjuk?.
Tydligen är hon frisk nu så imorgon blir det snygga naglar:).
Kan få exakt vad jag vill:)

Efter att ha varit där tänkte jag åka till coop och köpa lite ingridienser till bakningen.
Måste faktiskt göra något åt min tråkiga personlighet och hela mig.
Är så trött på att vara så tråkig och allt så nu ska jag göra saker i mitt liv.
Så imorgon blir det solna och sen bakning=)
Ganska kul.
Sen på måndag blir det skola ofc.

Och snart så blir det även skolfoto:D..
Hihih..

Men men, nu ska jag faktiskt gå ut med min hund annars kissar hon inne, inte så kul att torka upp det ;p..
Men alla som läser detta, ni får ha en trevlig kväll allesammans:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0