LOV

Äntligen är det lov snart.
Sitter bara och vänta att få gå hem och sen en dag till och loovvv.
Ska bli så jävla skönt att bara få sova ut den dagen:D.

Efter lovet blir det en vecka skola och sen 2 veckors prao.
Kommer vara i infra och praoa så det blir kul:)
Inte så långt hemifrån heller så att motionera är en rekomendation:).
Ska verkligen göra allt för att vara duktig och frå bra omdömme:)
Detta ingår självklart i mitt betyg så om jag vill ha ett bra betyg måste jag skriva,vara trevlig och allmänt duktig.
Själv tycker jag att jag kan vara lite sur då och då men trevlig mot kunder är jag alltid:)
Det som jag vet om djuraffären är att det kommer nog gå bra om jag får hjälpa kunderna,
kan ju en del om hundar och lite om katter så jag förväntar mig inget men vill ju helst hjälp kunderna:)
Ska nog se om jag är duktig nog och dem får ett bra intryck att jag kanske kan få ett sommarjobb där:)

Vem vet ?:)

Har inte heller skrivit något på länge så det är väl dags att uppdatera ganska mycket.
Jag har haft mycket prov och fått G i alla av dem tror jag.
Fick reda på hundskelettet igår och då fick jag ett G.
Ska skriva om i ekologin om havssköldpaddan.
Malin blev inte nöjd men det är inte mycket jag behöver ändra på:)
Så det är väl mest det som har hänt.

Idag hänger jag med Frida och Jossan för att två stycken ignorerar mig.
Lixom ni drar utan mig och sen då ni ser att jag hänger med andra ignorerar ni mig.
Om ni inte tål att jag är med andra så behöver inte ni vara med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0