Skol bloggen

Nu sitter jag och har en timmes rast.
Eller rast och rast det är själv studerings lektion typ.
Så då sitter jag här nu och uppdaterar.

Efter det är det två timmar små företagande, och efter det är det hem.
Dagen är lite upp och ner.

Det bästa är att vi slutar skolan snart och jag har fått en ny låt på huvudet.
Sen det dåliga är att jag mår skit, men vad ska man göra?
Bara leva med det och se glad ut.

Funderar sammt på att gå från stationen och hem.
Det bli bra motion och jag har ju nya låtar på mobilen:D..
Så jag får se hur jag gör.
Väskan är inte heller så tung så detta kommer nog bli av iallafall:)
Efter att jag har kommit hem är det bara hem i duschen och sen sova.
Tror det var så jag hade tänkt iallafall..

Sen imorgon ska vi få veta när vi får börja med projektet,
Vi ska göra en stor planch med en hund ras.
Jag som redan har förberett ska göra schäfer:)
Vet ganska mycket om dem och sen så har jag bilder klara.
Så det var det bara sätta igång och skriva naglarna av mig x)..

Men nu ska jag gå och göra lite matte bye bye..

Uppdatering till mitt projekt:
*Bilder
*Fakta
*Stocrlek, vikt
* Valpar
*Inlärning
*Beteende

sen kommer en liten hemlig stämplad sak jag ska ha med, men det får ni se sen:)

 

Det blir en underbvar bild på assi från sjöhaga:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0