Top street wear

Snart så ska jag vara barnvakt till grannens barn.
Typ det enda som kommer hända ikväll.

Imorgon bitti blir det att kliva upp runt nio, ska äta frukost och sminka mig.
För halv tolv på stationen ska vi möta Danne och Svea.
Var länge sen man såg dem så äntligen får man spendera lite times med dem:)
Vi ska till stan och titta runt lite:)
Fredrik och jag ska titta på skor sen så ska jag fråga mamma om nya piercingar till läppen:)
Inte för att jag kommer få det men kan ju alltid fråga(A).
Sen så blir det väl att ta en fika någonstans och fortsätta gå:)
Men jag ska iallafall till top street wear och prova byxorna jag alltid velat ha.
Och det bästa med det är att dem har sänkt priset på mina byxor från 1000:- till 699:-
Så det är väl det vi kommer att göra imorgon tror jag:)
Ska också se om jag hinner komma förbi min prao plats och presentera mig.
Pappa av någon konstig anledning tänker följa med mig ner och hjälpa mig??..
Hallåå kan klara detta själv tack.

Men men föräldrar man väljer inte dem direkt.

Idag har det bara varit en lugn dag.
Har bestämmt tid med gabbi och jag ska klippas och bleka mitt hår:)
Så efter lovet kommer jag vara ännu mer blond hoppas jag på;D.
Har dammsugit idag och varit allmän duktig i hemmet:),
om jag hade valt hade jag stannat hemma och bakat.
Men där kom en annan tanke.

Eftersom det är alltid mamma som bakar då jag fyller år så kommer jag detta år SJÄLV att baka till min födelsedag.
Men än så länge har jag bara kommit på tårta men nog kommer det mer alltid:)
Och det bästa är att jag praoar den vecka och det är även min första vecka där så allting blir bara mer intressant:)..
Så bilder från imorgon kommer ni få se fast kanske mobil bilder då;D..
Ska ha brorsans jacka så orkar inte släpa med mig en systemkamera :(..
Men nu ska jag göra mig iordning..

Kram på alla läsare~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0