Tröttis

Har precis vaknat nu och är jätte trött.
Vaknade första gången av att fredrik satt vid datorn och jag låg obekvämt.
Sen förstör han allt typ fyra på morgonen och börjar prata med mig xD.
Men vad skulle jag ha gjort?

Jag låg på en madrass på golvet eftersom han tog upp hela sängen efter jag kom hem från veterinären;).
Sen sp böt vi plats och typ vid 7 började hundarna bråka.
Så kom saffi hoppandes upp i sängen och började väcka mig.
Så nu vid nio vaknade jag igen så fick jag gå upp.
Nu är det bara ett problem.
Vad ska jag äta till frukost?
Hårdmacka eller mjuk macka?:/

En av mina vardags problem i livet;)..
*hehe*..

Just det var hos veterinären igår med astor.
Tyckte allting gick bra.
Han hade dock gått ner fem kilo sen vi var där första gången och det är väl sådär.
Eftersom en han hund ska väga 30-40 kilo:)
Så han är inte överviktig allt:)..

Veterinären tog tempen och kände på prostatan.
Den var stor men inte så stor att det var något allvarligt.
Så dem kom fram till att astor hade blåskatarr.
En blåskatarr för killar är att prostatan är för stor att dem inte kan tömma sig helt.
Så det är något i den stilen astor har.

Så vi får hoppas på att medecinen han fick hjälper=).

Och nu idag ska jag ta modet till mig och gå ner med svea så vi sammt får en promenad till infra och sen att jag kan presentera mig för praon^^.
Så det är det jag kommer att hålla på med idag:)..
Men nu ska jag sluta ska göra lite frukost xD..

Kraaammmm~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0