Utgång snart

Idag har det varit en stressig dag.
Det kan jag känna direkt med min huvudvärk och yrande.
Blev väckt runt halv fem imorse av att brorsan ville bli insläppt xD.
Man bah *suck* också vare bara att pallra sig upp och låsa upp dörren.
Sen somnade man om.
Vid nio sitter saffi och krafsar i mitt ansikte och astor flyger på än.
Så då var det bara att gå upp xD

Tänk er själv att man får en stor och tung schäfer på sig som biter än och ylar??
Inte det roligaste på morgonen xD.

Så jag gick upp åt frukost och följde med mamma och städade.
Vi städar i våran kompis hus då och då:)
Men anledning till varför vet jag inte själv!?

*hihi*

Sen då vi kom hem åkte jag och fredrik till lidl och ica.
Handlade godis och läsk till mamma.
Sen så åkte vi hem och fredrik åkte sedan till körskolan.
Jag duschade och sen åkte mamma pappa och jag till öb.
kom hem fredrik gick fresta rundan med astor och jag började med maten.

Jag gjorde grillad kyckling med hasselbaks potatis och tzatsiki.
ganska gott blev jätte nöjd:)
Och det verkade som alla andra blev det med:P..

Sen så undrade mamma vad jag önskade mig då jag fyller år.
Kunde inte säga allting så jag sa hello kitty hörlurar och nagel saker.

Kan inte ta alla deras pengar nu då det närmar sig jul heller=)

Snart ska jag fredrik och saffi fara iväg för att se skräck filmer hos jenny o alex:D.
Ska bli kul, dock hatar jag skräck men är snäll nu så jag ska se lite skräckisar med dem:)..
Så nu ska jag på toan och dränka mig i parfym..

Kram på er alla~




Mina hörlurar jag vill ha/önskar mig<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: tack så jätte mycket, och tack för tipset :)

följ gärna med bloglovin om du hinner.



kram

2009-10-29 @ 19:09:53
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0