Fredagen var awseome

Det var såå gryymt.
Första gången jag var på heron city.
Såå stort och allting:)
Det började med att jag victoria och jennifer skulle gå.
Men jennifer var inte i skolan så då bestämmde bara jag och vea att vi skulle dra dit.
Hennes ex viktor följde med också.

Då vi väl var framme gick vi och åt på donken.
Men vera och jag mådde inte så bra så vi gick på toan och *host* spydde *host*
Sen så gick vi och spelade, var ganska långt kvar tills filmen började.
Men vi gick och spela och sen sprang vi ut och rökte om vi inte gick till parkerings huset.
Då vi väl var klara drog vi upp och hämta biljetterna.
Efter det mötte vi jennifer och hennes kompis.
Lite chockad men endå:).

Filmen var ganska bra vi såg "The ugly truth" skit kul:)
Den kan jag lungt rekomendera om man har strul med kärleken, eller om ni vill bara skratta:).
Sen innan filmen började ville vi ju ha lite snacks.
Men det var för lång kö så vi skulle inte hinna se filmen xD.
Så, ja vi fick ju skita i snackset och vera blev sur xD hahah..

Sen så mötte vi jennifer och hennes kompis och dem fick skjuts hem dom med:)
Viktor var jätte snäll och skjutsade mig till t-centralen:)
Tihi..

Sen så var det bara att åka hem och lägga sig och sova;P
Var väl hemma runt halv ett ett..

Skojjsigt alltså:)

Tänker avsluta denna blogg med en bild av filmen;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0