Lördag snart söndag O.O

Nu idag har jag faktiskt haft ganska kul:)
Det började med att jag vaknade som vanligt.
Och sedan för en gångs skull så åt jag frukost.
Efter det gick jag,fredrik,mamma,pappa,eva och stefan till knallemarknaden.
Det var inte lika mycket som förra året men det var väl någonting iallafall..
Kan ju inte direkt säga att det var något att se men men..:P
Jag för en gångs skull hade pengar kvar från allting..
Det enda jag köpte var en ny industrial som var förstor .__.
Så fucking irriterande.
Sen köpte jag ett nytt halsband, ett hjärta med körsbär på:)..
Och lite godis ;D
Har dock bara tagit en tugga men what ever, det är bra att ha:P
sen  har jag handlat en present till svea eftersom hon fyller år snart:).
Och sen lite handladen blev det till tine:)..

Ringde till vera och bad henne komma hit.
Vi gav varandra navel piercingar som små presenter *tihi*
Sen så delade vi på en norris (A)...

Heheh..
Alla vi gick och åt pizza och köpte läsk.
Sen har vi suttit och små shottat lite men inte mycket:)..
Nu sitter jag här och bloggar med en hund på mina fötter och älsklingen bredvid mig.
Vera sitter och spelar lite och jag sitter och är skit tröötttt ._.
Men får inte sova så jag måste vara vaken för en gångs skull..
*yey* ._.*

Men nu ska jag sluuuta ska ut och röka och gå med hunden;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0