Ont

Mitt lilla natt inlägg får det bli nu.
Imorgon kommer som sagt mormor och vi ska sova hos alex.
Ska hämta väskan hos natta med imorgon.

Sen nu nu idag, detta måste vara min otursdag tror jag.
Först gjorde jag illa mig i ögonbrynet.
Sen så nu har jag en kraftig huvudvärk och ont i andra ögonbrynet med.

Gick ut med astor och han knäckte till hela handleden på mig, så nu kan jag inte böja den.
Kul dag lixom.
Det enda bra med denna dagen var att jag gick i en timme och har bara druckigt 2 glas cola idag=)
Så allting börjar gå på rätt plats:D

Men nu ska jag ut med hundarna för sista gången på kvällen:D

Bye bye~

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en trevlig kväll! (:

2009-09-20 @ 20:13:52
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0