Röd vs blond

Nu har jag bestämmt mig att bli blond på riktigt.
Har ju skolfoto i den nya skolan nästa vecka, och då kan jag ju inte ha halva håret rött?
Skulle inte se bra ut på fotot.
Längtar att få visa vilka  alla är i skolan.

Fredrik vill ju veta så det så:)
Har sammt bestämmt kläder.
Eller snart iallafall.
Jag tror jag kommer satsa på jeans och min lila linne,
eller klackar med min svarta klänning och bälte runt:)
Som sagt har inte bestämmt mig än.

Och ja.
Väntar på att mamma ska komma hem så vi kan bleka mitt hår.
Så denna bild är det sista ni ser av mitt röda hår:)
Och jag vet att jag måste snart beställa tid för en klippning.
Måste få längre hår snart ju:)

Men nu ska jag göra engelska läxan:)

bye bye~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0