Sjuk

Idag blev man hemma för att man är sjuk ._.
Mådde skit illa och hade huvudvärk.
Lika bra att vara hemma och bli frisk tills måndagen.

Idag blir det bara en lugn dag.
Älsklingen bjöd mig på frukost på subway<3
sen så åkte vi hem till hundarna..
Saffi har fått träffa tine natta och även svea.
Det tyckte hon var ganska kul.

Imorgon blir det kanske ett möte med jenny och alex.
Kul kul får se om vi bara träffas en liten stund eller om vi får komma in^^;

Skolan går bra än så länge.
Många börjar bli sjuka men det är väl svininfluensas och vanliga tror jag.
Men typ alla lärare är skit rädda för att få den.
Läser lite på expressen då och då men jag ser inget mer med det.
Jag orkar inte bry mig om jag blir smittad eller inte.
Jag kommer dö så småning om eller hur?
Seriöst orka oroa sig.

Men men..
Igår fick vi besök från kommunen.
Dem tittar på kommunala skolor men gillar även att åka ut till fri skolor som våran.
Hon som kom in hette ulla-britta kraft.
Seriöst kan man få ett fulare namn?????
hahahah..
Typ jag började as garva efteråt lite för mig själv åt namnet.
Skickade det och vad som hade hänt till svea och alex det enda man fick tillbaka då var
"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA" m.m

Kanske skriver ett litet natt inlägg ikväll efter att jag och fredrik har sett film:)..
Kram på er alla så länge:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0