Söndag idag

Söndag och alla är bakfulla eller skit trötta.
Själv är jag lite små tröttis idag men det går över mot kvällen.
Det är just då jag inte kommer kunna sova ;;;;;;D hehe
Skola imorgon och jag har failat på ännu en läxa
Men jag ska ta tag i det och lösa något imorgon så jag kommer ihåg lite iallafall:)..

Idag blir det som sagt bara en slappa dag.
Ska ligga och bara spendera dagen med min älsklings hund och pojkvän<3
Har sammt gjort nya naglar, och blev extremt nöjda med dem.
Tack eva för din lilla hjälp:) (eller hjälp och hjälp det var hon som gjorde allt på mig xD)..
Bilderna på naglarna kommer upp ikväll..

Dagens att göra (får väl se hur mycket man hinner;) )

() Städa rummet
() Mysa med dem jag gillar
() Se premiärstarten för ensam mamma söker
() Duscha
() Sätta på ansikts mask
() Ta fram kläder inför imorgon
() Lägga upp bilder på naglarna
() Äta mat,chips och drick cola.

Ja då får vi allt se hur mycket jag har lyckats med tills ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0