Uppdatering

Ska bara uppdatera det som jag har gjort idag.

(x) Städa rummet
(x) Mysa med dem jag gillar
(x) Se premiärstarten för ensam mamma söker
(x) Duscha
() Sätta på ansikts mask
(x) Ta fram kläder inför imorgon
() Lägga upp bilder på naglarna
(x) Äta mat,chips och drick cola.

Jag hann med lite åtminstonde.
men men.

Imorgon blir det såklart skolan.
Palla att ha 3 timmars små företagande i sträck!!
Fyy faaan asså..
men skit samma jag överlever..

Ska efter skolan till södertäljes lilla centrum och handla mammas present.
Hon fyller år om cirka 1 vecka om man räknar från imorgon :)
hihi*

Har kommit å någon knapp IGEN så det blev wannabe skrivstil typ.
same shiat..
Nu ska jag sova..

BTW!! Jag är bäzzzzt min cam funkar nue ;D







puss på att jag är som jag är :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0