Kina mat

Har varit fullt upp hela vackan känns det som.
I torsdag kraschade min dator så jag får sitta på pappas bärbara nu.
Fredags var vi hos finnarna och festade medans tine och chrille var här och grillade mumsig mat:).
Lördagen var jag med Paloma för en gångs skull.
Vi var på donken och käkade medans alex gjorde oss sällskap:).
Åkte sedan hem och hämtade badkläder för hon hade stallet och huset för sig själv.
Hjälpte till med att måla boxarna innan vi åkte och käkade och sedan badade vi:)..
Pratade samt med älsklingen men hn var trött så vi fick ta allt vi hade o säga på msn istället.
Innan jag åkte hem blev det att byta om och äta vofflor hos paloma:D
Förutom att hunden spydde på mina brallor var det en lckad dag:D.
Idag söndag har jag skjutsat henne till rusta och sedan åkte jag hem.
Snart ska jag till märsta och käka kina mat:D mums lixom:D
Aja problem med datan o brorsan får inte i gång den .__. mwaja bajs på sommarens varma dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0