Kyligt?

Idag var det kallt men endå varmt..
Hum.. ja det går tydligen till så här i bonde stället..
Blev ovänn med frippe typ äntligen..
Har bara väntat på denna dag så nu äntligen slipper jag han.
Mår lite dåligt, Jag och Paloma har snackat idag så blev allt bara depp..
Men vi hade endå lite roligt idag.
Drog till donken och fikade med alex xD hahahah serriöst
men men sen kom david o snackade o sen brummade han iväg på sin lilla leksaks moppe xD.
Jag och Paloma körde runt lite sen, stoppade vid onoff och sedan satt vi på gräset och kommenterade bilar och snackade lite skit och det.
Är trött och ska duscha kommer fan somna i duschen xD haha..
Är osäker för en sak...
Sa till Lia att jag ville att hon skulle sätta in löshår istället men tyckte att slingor skulle passa bättre, men vill hellre ha långt hår så vi får se om det blir dreads eller långt hår:)..
Yeyy har kommit på bana 4 på mitt Hello Kitty spel hurraaa xD hahahah fett roligt..
Åhh på tal om hello kitty..
Idag köpte vi en ny data stol för min andra gick sönder för jag är så fet o tog sönder skiten >__< aja..
Sen köpte vi massa hello kitty godis mwiii :3
Nu ska jag duscha sen vette fan xD
Nattsu~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0