Suckar med konstiga saker omkring sig

Idag är jag jävligt trött på mej själv.
Vill gå i skolan och ha kul med jenny och miranda och alla dom där men jag orkar verkligen inte.
Orkar inte med skolan mera, visst borde kämpa för att få mitt betyg men med det enda kärnämnet som jag har kvar ignorerar min lärare mej och rektorn vill inte lyssna.
Har även bett min handledare om hjälp men han sa att han kunde försöka med det hjälps inte.
Efter allt som hänt mej har jag bara fått skit för ingenting.
Ibland då man är som deppigast har man bara lust att låsa in sej på rummet o få gråta ut.
Mår så jävla dåligt men kan inte visa det i skolan.
Kan max vara i skolan till lunch sen går det ingen mer mår ingen bra för att stanna längre.
Hoppas att jag kommer få ett bättre liv, kämpar varje dag för att må bra och även försöka ha roligt, med dom jag gillar.
Aja nog snackat om känslorna ^-^.
Min älskling kommer den 17 så som det ser ut nu:D<3<3<3<3<3
BTW ska inte vara med på spexfottot men jag kommer i min klänning men jag ska inte fottas:)..
Måste också tydligen gå på den där "fejk" middagen med skolan men jag gör det för att jenny ska gå och då har jag även någon att snacka med.
Asså kan faan inte fatta att det är en vecka kvar tills man får slut på skoljäveln:D
Visst kommer sakna angelica och dom men jag hälsar på:D
Nu ska jag rätta min älskling poäng på min bdb kramar~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0