bantningen

Har dock bestämmt för att börja banta men efter varje gång jag sagt det har det inte blivit av:D..
men nu så=)..-
Var meningen att jag och tuttiz skulle ut och gå en runda men jag sov och hon har halsfluss xD hahah..
men har märkt att efter sedan jag böörjat med p-piller så har allt förändrats..
Dock är jag lite gladare idag men det är tack vare Jenny G (svea-britta) och Älsklings Fredrik:D..
Idag skulle vi ha friluftsdag men efter att dom ringt pappa och inte berättat vart vi skulle sammlas fick inte jag vara med(a)..
Satt i skolan och käkade..
Dagens ätbara mål:
*En fullkorns baguett
Fyllning:
*Ost
*Skinka
*Salladsblad
*Gurka
*Tomat
sen istället för cola så köpte jag en bon aqua päron<3 mums*slicka runt munnen*
Sen då jag kom hem åt jag tre risifrutti
sedan till middag åt jag två skivor kassler och sedan tre-fyra potatisar
och nu innan duschen vägde jag mej
Innan p-piller: 87,8
Nu:84,4

har gått ner tre kilo på något underligt sätt:s känns som jag har ätit mer onyttigt då jag startade med p-pillrerna änn efter xD.. elelr menar känns som jag äter mer då jag går på p-piller änn förut som är sant men aja :)
Ska fortsätta i samma stil och börja göra sit up s om en vecka:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0