Hemma igen!

ahh äntligen hemma igen, men saknar fredde så mycket:(..
Men snart är det höstlov så då ses vi igen:D..
jag åkte ner till fredrik på torsdagen, då jag var framme fick man en puss och en kram:D<3
Sen drog vi till donken och käkade men orkade inte så mycket:(..
Senare på kvällen så mös vi och såg tomb rider:).
fredagen hade han studie dag så vi låg och tog sovmorgon:).
Sen ringde misse och vi drog till han:D..
Fick problem med moppen men det gjorde inget jag hade kul endå:D..
Sen då vi var hos misse så hade vi skojj:D..
Vi sov till och med över där:D..
Sen på lördagen   på morgonen då vi vaknade väkte vi misse och sedan åt frukost, sen så ska misse sälja gäst soffan och hans säng o en till säng och jag ville tacka för att jag fick vara hos han lixom att sova där så jag bäddade fint till kortet:D, senare på kvällen typ åt vi på donken med misse:D wihou det var jätte kul nu då fredrik var med:)
Sen mös vi på lördagen iaf på kvällen:)..
söndagen åt vi kina mat:D asså seriöst en china box take away 39:- och det var hur gott som hälst:D<3<3<3
sen på söndan tog vi det bara lungt och spelade spore:D. haha mina figurer och hans blev så fucked up men endå söta:D<3<3<3..
måndagen så bärde det av till skolan:) var jätte kul att få träffa hans snälla fröken och sen hans klasskompisar:D..
Den roligast var nog erik tror jag han hette och sen två till jag inte kan namnet på xD
Och gissa vad vi åt? just det...
KINA MAAAATTT!?!?!?!? jag lever på kina mat där nere ffs:D<3<3<3
sen tog vi det lungt tror jag:D.. det var antingen denna måndagen eller så var det söndagen vi drog till misse och såg austin powers och spelade zelda:P..
Tisdagen idag vaknade man kvart i åtta o fick panik:O.. men älsklingen sa att han började vid tio så vi sov vidare till kvart i tio sen bah nää han e pappa ledig vi sover mera:D..
men jag gick upp och packade mina saker jag inte hade sett fram emot ;__;..
Sen åt vi KINA MAAATTTTT!?!?!? :3 mjau love it<3<33
sen gick vi på lektion o sen drog vi o handla o till stationen:(
Där fick man ett hejdå kram och en hejdå puss ;___;
saknar han att man började gråta som fan på tåget o nu mår man fett illa >_< törs inte äta ngt om det kmr upp :(..
aja ska se göta kanal 2 nu nawtt~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0