Suck

Yeyy mår så pass dåligt att jag inte kan gå till skolan nu mera.
Men men..

I fredags kom min älskling:D vi myste och sen somnade jag x)..
Sen i lördags så vare jue påsk afton.
Jag jenny alex och fredrik sammt paloma gick till sanda och grillade=)..
Dem sov över hos oss med:P
På söndagen då dem åkte hem kom danne och svea och hämtade oss:)..
Vi drog ner till valentinos och sen åkte vi och handla:D..

Har sammt kommit på att NU på måndag måste jag sluta äta onyttigt ..
Måste bli smal tills studenten..

BTW vet inte hur jag ska göra..
Jag har 4 personer som tar studenten men vilken ska jag gå på???
Jag missar andras om jag går på den jag vill så det är inte heller schysst:(...
Eller så får jag bara göra så att jag inte går på någons :(..

Men men det får bli en annan gång som jag bestämmer det där...

Skriver mer sen kanske bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0