Regn=Kiss

Idag spö regnar det för tillfället.
Eller just nu är det uppehåll men det ser inte fint ut..
En sak har jag att säga.
HEEEELLLGGGG<3<3<3<3
Lägg in mig på psyket nästa vecka pallar tame fan inte gå upp så tidigt xD..
Men det är endå kul nu då man har fått vänner:D.
Men men.
På måndag har jag tre timmars lektion i små företagande ..
Kul men endå inte måste tänka matte hela tiden som inte är så kul.
Men men..
Sen så någongång nästa vecka ska vi titta på hunden som jag verkligen ser fram emot.
Också sen så ska jag och emmy gå ut och fika någon dag efter skolan.
Ska bli sjukt roligt alltså..
på torsdag nästa vecka ska jag inte glömma att vi ska åka till eskilstuna djurpark.
Ska bli kul jag och emmy ska sitta tillsammans på bussen:D..
Sen hoppas jag att jag,rebecka,robin och emmy hamnar i samma stuga:D..
Skulle vara såååå kul xD..
Flumm hela natten ffs!!..
Sen så på fredag kommer jag och klassen åka till strömsholms djurklinik och få en rundtur där.
Så igen jag ser fram emot att få vara med dem:)..

Nej nu ska jag sminka mig och klä på mig.
Ska möta bästis och jenny<3
Kram på er kanske uppdaterar ikväll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0