Tada

Hmm..
Skriver knappt så mycket är nu mera.
Jag har inte fottat mina kläder men jag har hunnit att läsa fokis blogg minsann.
Hahah..

Idag har det vait en slappa dag.
Spöregnat pochh har varit allmänt trött.
Har packat inför skolan.
Som t.ex smink,pennor,sudd,2block och sen linjaler.
Fick ett mejl om att min almanacka ska komma imorgon så jag längtar verkligen:)..
Ska bli spännande att se hur den ser ut och hur jag designat den med:)..

Det enda jag vet var att jag satt in prov schema och sen tränings tider..
Lite kul att man kan designa den själv:)..

Ni som vill designa era almanackor gå in på:

http://www.personligalmanacka.se/

Ganska kul och inte allt för dyrt heller:)..
*tihi*

Sen så alla som bor vid ett köpcentrum som har affären new yorker.
Ni borde titta in deras nya kollektion skit snygga.
Som sagt snygga och inte dyrt beroende på vilket plagg man köper också.

Det var allting för idag nu ska ner och göra en toast och fika kvällsfika med min älskling<3.

PS!! Har inte varit onyttig på två dagar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0