Förr

Har nu kommit på att förut typ i 6:an satt jag varje dag och klippte ut från tidningar massa dumma bilder på skdade djur.
Jag har nu insett att det finns knappt något som handlar om djur i expressen mera.
Inget nytt mode ingen som fastnat och inte ens någon som typ ja.. allting bara :s..

Skit samma...

På fredag är det en liten förfest med brorsan och hans polare..
Sen på lördagen så blir det den stora öppethus festen:)..
Jenny kommer och jag ska få låna hennes systemkamera då *wiihhoouu*...

Sen om en vecka från och med imorgon kommer min älskling komma:)...
Och tro det eller ej men jmag ska verkligen få en systemkamera av han:D:D:D:D:D<3<3<3<3<3<3

Min älskling är bäst och snällast :*<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0