Ge Mig Styrkan

Jag vill bara ha styrkan att kunna orka med allt runt om kring mig..
ni som känner mig tycker jag är en dum blåst unge.
Kan ingenting och är ett problem barn, jag kommer inte komma någonstans förutom IV..

Men visst jag kan vara korkad och jag är ett problem barn, men ni har inte sett min nya sida.
Jag kämpar mig igenom skolan varje dag för att kunna nå dom målen jag vill.
Jag kämpar mig igenom alla svårigheter för att kunna uppfylla mina drömmar.
Och en sak ska ni ha klart för er jag kommer komma in på dom gymnasium jag vill.
Tro det eller ej men jag kommer. Bara för att jag ser dum ut betyder det inte att jag är dum..
Ni ska allt få se att jag kommer dit jag vill.
Min vilja är stark men kärlek från er vissa folk är ännu starkare.
Jag KOMMER att klara det till skol avslutning :D

Ni ska få se jag kommer att fixa det.
Jag vill inte ha eran medlidande , men ni kommer att bli förvånade..
Har inte ens stöd av mina föräldrar men det bryr jag mig inte om, jag har vänner<3<3<3..

Kommentarer
Postat av: Jenny (puff puff)

Japp du har t.ex mej och alex<33

2009-02-26 @ 07:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0