Lördag och inget annat

Ja ,äntligen lördag..
Ska snart få åka hem men det är inte över änn .__.
Jag har svin ont i halsen kan knappt svälja eller snacka..
Yippi ._. .. Lyssnar förtillfället på musik o skriver lite kort håhåhå..
Ska snart klä på mej vi ska till marissas (fredriks mormors) fest på en resturang:)
Ska få möta resten av släkten=)...

Har fått mer packning hem vet inte hur jag ska bära det lixom xD, tur att pappa kmr o hämtar mig=)
Har en rullväska med kläder o julklappar sen en data väska plus en handväska..
Sen har jag o alex fått en varsin elgitarr av fredrik, så dom plus en liten förstärkare ska jag ha med mej upp x)..
Kommer se ut som en pack åsna xD...

Men men nu ska jag klä på mig och göra mig fin hej svejs:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0