Sovsovsov

Just nu vill jag bara sova....
Jag äter sover bajsar sover som en hund??..
Nej men jag anstränger mej jävligt mycket nu i skolan den sista terminen ju..
Pratade med min moster förra veckan hon ska bötja sy min fin fina klänning:)
Har bestämmt mig för att jag ska ha den på mig på skolavslutningen och kanske på fredriks student:)<3..
Har också fått hundra kronor som gick till tacklas spar pansion:)...

Har letat upp mina badkläder och mina hotpants, seriöst ser fram emot sommaren.
Man ser redan nu att min kropp ser bättre ut visst man kanske inte ser jätte mycket men lite iallafall:)..
Hoppas att jag blir fin till sommaren:)<3..

Aja nu ska jag lägga mej njut av bilderna så klart;)

min klänning min moster ska sy till mej:)..
det syns liite iallafall:D

mina snygga hotpants<3
min pälsk bekini:D dock är nedredelen vänd såklart<3<3<3

man ser lite i ansiktet:)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0