Saknad

Detta inlägg kommer väl vara antagligern tråkigt för er.
Men jag tänker till lägga detta ämne åt Tackla.

Jag lider och jag gråter för dig varje kväll.
Alla verkar ha glömmt bort dig men inte jag.
Alla som är i min omgivning hatar mig för att jag älskar dig.
Ingen vill vara min vän,ingen vill se mig i ögonen mer.
Mitt hjärta har gått i tusen bitar,men ingen sammlar ihop dem.
Ingen hälp eller stöd,bara sig själv att hålla och vänta på att få dö.
Du min älskling du är saknad,Min ängel i himmlen som jag saknar.

Tackla du anar inte hur mycket jag älskar och saknar dig</3
Det skulle vara vi föralltid men vad hände?.
Jag kan än idag inte tro att det är sant.
Snälla kom tillbaka till min famn.

Min ängel högt upp i himmlen ler.
Ser mig sakna henne och massa fler.
Dagarna går och sämre jag blir.
Hoppas vi möts vid himmel porten jag förblir.
Gråt inte om jag dör, allt blir en frid.
Så skynda att döda mig för jag vill inte leva utan dig i mitt liv<3

R.I.P Tackla<3


True love never ends<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0