2 timmar

Om cirka två timmar är det söndag och min fredrik kommer..
Ska bli ganska kul, och ganska mysigt med..
Äntligen får man krama om ngn och känna ens kärlek:)..

igår var jag med jenny och alex..
Det började med att vi käkade nudlar och sen så började allt det roliga:)..
Vi gick ut och rökte sen så skulle vi tydligen vaxa alex från midjan och upp mot bröstet:)..
Hahahah var så jävla kul:D..
Jenny tappade taget ena gången så hon fick dra långsammt av den och alex typ led xD..
Hahahah sen ville jag pröva ta en liiiten vaxremsa och dra sakta över bröstet xD
Det slutade med en smäll i huvudet xD..
gör inget dock får jue endå skylla mig själv:)..
Mina cupcakes som jag bakade blev en succé hos alex och jenny:)..
Tine och natta tyckte också att dem var goda:)..
Och tro det eller ej men detta var första gången med muffins jag bakat själv som jag har smakat..
det skulle ha varit liiite mindre topping men annars var dem skit goda:)..
Dem duger direkt till mitt ljusparty:D..

Sen så ja:P..

Denna dag så kom eva och stefan sammt tine och chrille och åt mer av mina cupcakes:D..
Får hoppas att min älskling gillar dem:D..
Sen så det har regnat hela dagen så jag har inte ens gått ut tror jag xDD..
Har vaxat benen,duschat och stor städat mitt rum:)..
Sen så ringde jenny och tyckte att jag skulle komma hem till dem..
Så det var bara att gå dit och se en dålig film:P..
Sorry jenny och alex men filmen vi såg var sååååå dålig xD..
Sen så fastnade alex och jenny framför tv:n så det var bara lika bra att dra hem:)..
Så nu sitter jag hemma med pappa,eva,stefan,chrille och tine:D..
Var bara tvungen att uppdatera min lilla blogg:D..

Men jag får blogga lite mer imorgon då det kommer bilder av lite cupcakes och mej:)..
Kanske en pussbild på mej och fredrik om ni har tur:D..

Puss och godnatt på er så länge:D~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0