21.42

Som det står som överskrift har jag precis börjat blogga i den tiden:)..
Jag var nere hos tine idag;D..
Så sen kom jenny alex och deras kompis natta som var en kopia av elin:S..
Blev skit rädd:(
Men men:P

Har saknat jenny och alex massor men får inte träffa dem så mycket mera:P
har ingen lust att äta dem där bantnings pillrerna heller dem fastnar bara i halsen och jag spyr upp dem igen:s.
dock så kommer bara massa vatten syra plus pillret upp men endå inge kul direkt:s..
Det har gått en dag visst man ser ingen skillnad men dem har gjort att jag jar gått upp i vikt:s..
TACK!!
Här försöker jag banta ner hela mig men istället går jag upp i vikt..
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så irreternade..
Men men kommer rulla fram efter sommaren endå .__.

Har sammt bestämmt att om jag kmr in på gymnasiet i södertälje ska jag skaffa en flatte:D..<3

Men det får vi prata om en annan gång:_)

MAssa krammar och godnatt på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0