SOMMARLOV!!

Äntligen har jag klarat av IV på vilunda.
Men om jag hamnar där igen eftersommaren( som jag inte borde göra)
så blir det självmord..
Seriöst man går inte på den skit linjen om man inte är utlänning eller störd i huvudet.
Men men..
Hoppas vilunda brinner upp:D
Tihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii xD..
Idag ska jag bara ta det lungt är ganska trött.
Heheh

I sommar händer ingenting vad jag vet :p
Bara att ta det lungt och njuta:)..
Har ont i huvudet med x)..
Men men

Igår(måndag)..

Igår var jag och jobba, sen mötta jag mamma,tine och natta på stationen.
Vi for till stinsen och gick och letade efter en väska till natta som hon ska ha på balen..
Jag fick ngt att dricka och sen gick vi till djuraffären då hon hade hittat en väska:)
Hittade världens finaste halsband tackla kunde ha haft på sig:(
Det var vitt men röda hjärtan fanns även i svart:(..
Lovar ska köpa ett sånt halsband och ha det på mej själv..
Jag hyllar dig varje dag och varje natt min gummzi<3..

Btw min älskling har blivit en stor pojke nu och ska ta studenten på torsdag:D..
Så grattis min snygging:D..

Sen fortsättningen av igår xD.
Vi kom hem från stinsen och jag gick i dusch:)..
Sen så åt vi en god grillad middag:)
efter det gick vi in till eva och var på ljusparty:D..
Ganska kul jag ska ha ett i juli så dem jag bjuder får ett kort där ni får mer information:)
eller så kan ni höra av er som vill komma till mig:3

Aja skriver mer senare kram kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0