Whuops

Det var visst länge sen jag bloggade..
Har helt klart glömt bort tiden med fredrik och alla vänner:)..
Idag blir det hemma fest hos oss eller ja brorsan ska ha fest jag följer bara med ;)..
Är ny duschad och väntar på att fredrik ska blir klar:)..
Han ska fixa jennys blogg så vi ska fotta henne och mig idag till  dem nya bloggarna:)..
Dock vill jag bara ha nya bilder så allting är alltid bra:D..

Älskling har fixat en hello kitty spelare till mej:D..
Så kawaii<33<3<3..

Men men..
Idag händer det jag just beskrev.
Sen ska vi se the ring och the grudge 3...
The grudge 3 säger alla att ha förstört allting:s..
Ettan och tvåan ska vara mycket bättre så vio får se hur allting går:)
LOVAR ska blogga om filmen sen:)..
The ring har jag sett men endå har jag inget minne av det..
Heheheh ;D..

Dagens händelse imorgon blir att vi äter och sover hos alex och jenny:)..
Tihi..
Ska ta mammas moppe till dem men ska absolut inte lämna den där:)..
Mohaha..

Nej nu ska jag fortsätta klä på mig kram alla~

Kommentarer
Postat av: SVEA

nämen oooh, vill se bilderna sen :D:D:D:D

2009-06-19 @ 11:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0