Fredag kväll

Trodde faktiskt att någonting skulle balla ur igår men ikke..
Jag var i skolan och skällde på min cp lärare.
Efter det blev det en ganska äcklig lunch..
Men det gör inget köpte cigg, så allt blev lungt<3.
Sedan så drog jag och Alex till centrum där mormor och mamma var.
Gick och tittade lite och så.
Pappa som slutade vi den tiden så vi fick lite skjuts hem.
Sen då vi kom hem så var det rakt till toan som alltid xD...
Emil kom upp och fikade med oss en stund.
Sen så bärde det av till stan..
Jenny kunde inte följa med heller ;__;
Men vi hade kul iallafall.
Vi kom till centralen ganska tidigt så vi skulle stå och vänta på kim..
Men vi hann sticka till astron innan..
BTW..

Astron heter nu Min syster och jag och har flyttat till arsenalgatan 6.
Man går in i frisör salongen och sedan en trappa ner..
Dock var det ganska lite men mysigt var det..

men men...

Emil piercade ögonbrynett och allt man har att säga till är smärta..
Hahahah...

Men det är inte svullet för någon utav oss:D..
Efter detta åkte vi tillbaka till centralen och då kom kim precis.
vi sa hejdå och tog tåget hem..
Efter det hoppade jag och Emil av i centrum och handlade lite..
Har köpt min fina halsband jag alltid velat ha.. :)

Sen så åt jag hemma hos Tine och Chrille *mums*..
Efter det så kom mamma och mormor ner och ja det var kul..

Idag blir det kanske att bleka lite slingor:)..
Sen nästa vecka bleker jag och klipper håret:D..
Ska sammt käka på mammas med svea-britta...

Men nu ska jag kissa igen bye~.

  har köpt 3 st sånna som påå bilden:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0