Nya jag

Jag har tänkt efter lite..
Jag vet otoligt jag kan tänka, men jag har kommit fram till skaer och ting..
Har verkligen insett hur bortskämd jag är lixom jag får allt jag vill ha..
Sen om jag inte får det blir jag sur..
Men efter några veckor handlar jag upp mina pengar och sen tigger om  nya..
Men inte längre..

Jag ska lämna denna månad 500 och resten av månaderna 1000:- till alex så får han ta hand om dem..
Jag ska lära mig att snåla och spara..

Det är inte lika kul längre.. Visst kul att få saker man vill ha men sen då??..
Då jag blir vuxen måste jag klara mig själv och kan inte handla upp alla mina pengar..

Aja skriver mer imorgon ..

Natt~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0