Söndag stan nr 2

Som rubriken påstår är det en seg söndag igen, men ska till stan för andra ggn denna veckan..
Ska skriva lite snabbt om vad som har hänt mig dem sista dagarna..
Igår var jag i stan med Alex,Jenny och Karin..
Såg min gammla lärare, hon har fått en unge:O:O
Stackars barn ;___;..
Mötte upp dem på tåget på väg till stan och vi for dit..
Vi gick på alla möjliga ställen..
Men till slut hittade Jenny klänningeen hon ville ha.
Så idag ska vi åka in och köpa den..
Ska ta bussen snaer från Tolan vägen och möta upp jenny ^-^..
Efter det blire att möta upp Alex och köpa klänningen hon  vill ha så klart:p
Sedan bär det av till hitler butiken där jag ska titta på ett par nya skor:D..

Men men Nu ska jag skynda majj pwuss~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0