Bakning

Idag har jag bakat massor:p
Ganska kul att baka då vissa blev som dasslock xD.

Men men goda tror jag att dem är iallfall, alla som åt dem tyckte det=).
Har fått en tidig present av min fina älskling:)
Fick en hello kitty nattline:D
Asså seriöst dör den är skiiit sööt:D<3

Bilder från idag kommer imorgon.
Är så seg och trött så ska läga mig:P
Ska förbereda inför praon på måndag:)
Tycker självdet ska bli ganska kul:)

Och sen e det bara två dagar kvar tills jag fyller år:)
Dem som kommer blir tine och chrille alex och jenny dock vet jag inte om eva och stefan kommer med tror det.
Så mer än dem vet jag inte O.o
Pappa sa att ingen skulle komma för dem ville inte men han vet ingenting.
Så hoppas allting går bra^^;
Blir så nervös över att vara med många personer sammtidigt.

Men nu ska jag sova ni får ha en trevlig natt~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0