Barnvakt

Äntligen barnvakt igen:)
Har saknat ungarna jätte mycket:)

Jag sa i förra inlägget att jag hade små barn men jag glömde sammt nämna att dem barn som jag sitter barnvakt med och sedan den lilla tösen på gatan har jag inga problem alls med.
Det är just dem jag inte känenr som jag har något emot.
Men det beror också på vilket humör jag är på med;p.

Men nu ska jag inte babbla om små barn,, nej nu är det något heelt annat.
Tänkte medela mina vänner att vi inte kommer kunna ses på ett tag.
Tänker inte heller ta upp det via bloggen men om ni ser detta så vet ni varför jag inte hör av mig.
Hänt lite saker och hänt ingenting.
Mer än så kan jag tyvärr inte säga.

Men att uppdatera min blogg kommer jag att göra iallafall.
Så alla vet nu O.o..

Men men detta är livet vad mer kan man önska sig?
Jo kanske en pistol?
Nej det vore för taskigt mot fredrik..
:P

Funderar på att färga mitt hår.
Dock vet jag inte vilken färg men att färga det tror jag nog att jag kommer.
Dock var det ju då onödigt att jag blekte det kanske ni tänker?
Men jag är en sån person har jag gjort en sak som blivit klar måste jag göra något nytt föt att hålla mig i akt.
Så det är bara att komma med massor av förslag på vilken hårfärg som skulle passa mig :)
Nu kräver jag inte att ni ska men det vore gulligt gjort om ni gjorde det:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0