duktig tjej i stan

Är jätte nöjd med min insats idag:)..
Har verkligen gjort det jag har lovat mig själv^^.
Jag har till att börja med att duscha, stank verkligen svett xD.
Sen så var håret jätte äckligt.

Efter det blev det en hårinpackning.
Gud så skönt mitt hår känns nu:)
Man kännde verkligen skillnaden då man borstade ut håret=)..
Efter det föna jag och plattade det=)
Är såå otroligt nöjd.

Har sammt tagit en promenad till ica och handlat onyttiga saker xD.
Köpte läsk till robin medans jag köpte en drick yoghurt tills imorgon:)
Hinner ju aldrig äta frukost hemma så det får bli denna till frukost.
Första gången jag prövar en drick yoghurt till frukost.
Sen köpte jag polly och chips;P..

Måste svulla efter det blir det hårdbantning igen:)
Men nu då jag kom hem tog jag tiden att måla mina naglar:)
Blev nöjd med dem också=)..

Så nu laddar jag ner musik till mobilen för en ny start på den hemska veckan som kallas skolan.
Guud så tråkigt det ska bli att få börja skolan ien.
Har verkligen ingen lust alls :/..
Men om man endå ser från den ljusa sidan så går jag bara denna vecka.
Sen i helgen blir det massa bakning för att jag fyller år på tisdag..
Och på måndag vecka 46 veckan efter denna så ska jag praoa ;D..

Så nu väntar jag på att klockan ska bli 21:00.
Då på 3:an börjar filmen "På smällen".
En komedi jag inte har sett.
Så det ska bli kul att få en film innan man somnr:)..

Så nu ska jag titta runt lite ha en bra kväll allihopa..

Kram~



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv:du är jätte snäll :)

2009-11-01 @ 18:10:50
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0