Fredaaaaag

Äntligen fredag.
Okej jag försov mig imorse så det blev ingen skola men endå, fett skönt med fredag:)

Har varit med brorsan till fagersta fram och tillbaka.
Åhh gissa om det var kul:D
Bara han och jag i en bil, seriöst vi har aldrig pratat så mycket och skrattat så mycket på lääääänge:p
Har saknat den kontakten med min brorsa men vad ska man göra?
Kan inte direkt tvinga han att umgås med mig(A)..

Nej men denna dag har varit super:)
Sen som ett tack för sällskapet fick jag en cola och chips påse:)
Fick ju självklart ta mycket mer men det ville jag inte:)
Nog med att jag kan kräva pengar från mamma och pappa men inte brorsan:).
Så lågt tänker jag aldrig sjunka..

Då vi kom hem gick han iväg och gymma och jag satte mig vid datan.
Åt mat och nu är jag här igen:)

Är sammt stolt över saffi:)
Hon gör stora framsteg hos oss:)
Hon lyder mig och gör saker hon inte ens får xD.
Men det jag var förvånad över var då jag satt på toan xD.
Glömde att stänga dörren så kom hon in och satte sig och bara gossade med mig xD.
Om någon skulle sett det skulle dem bara undra vad det var för fel xD.
*haha*

Så är jätte stolt över henne:)

Sen så har mamma handlat hem för imorgon:)
Vi ska ju baka då:)
Dock bytte jag ut att baka cupcakes mot lussebullar x)
Så bullar och lussebullar och tårtor blir det istället=).

Så sorry natta men ska göra cupcakes till dig snart ;)..

Ikväll blir det mys kväll igen med fredrik:)<3
Lite chips cola och en bra fim:)
Men får inte glömma mr bean på femman först:)
Tycker att han är stört skön xD.

Bjuder på en gammal bild ska ner och fixa lite:)

Kram så länge<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0