phuu

Har kommit hem från praon för ett tag sen.
Gick bättre än förväntat.

Chefen där ville jue prata med mig och det enda hon sa var att på morgonen då vi knappt har något att göra kunde vi leta efter döda fiskar och sopa.
Sammt skura golven med så allting går fortare.
Så inget negativt heller:)

Har bara tagit det lungt idag efter praoon.
Ligger och laddar ner lite filmer och så:).

Sen så imorgon blir det att sitta barnvakt och så det blir ganska kul:)
Dock hatar jag ungar men dessa går väl bra:P
Eller hatar var nog att ta i men jag gillar inte inte små barn.
Dem skriker och är bara allmänt äckliga.
Och då menar jag dem i blöjjor, sen efter det är dem bara irreterande:)
Men det är något man får stå ut med.

Det är som mn kompis.
Hon ville att jag skulle vara gudmor till hennes unge.
Och det blev ett direkt nej.
Seriöst händer det henne ngr måste jag sluta plugget för ung jäveln.
NEVER!!!

Sen så skulle jag förlora fredrik och det vill jag helelr inte.
Så att ha ungar är inte min grejj just nu.
Men säkert henens.
Dock fick hon missfall så att bli gudmor sket sig.
*phu*

Så idag blir en slapp dag:D..

Skriver mer sen;)

bJUDER PÅ DENNA XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0