shopping day

Jag tror att jag är världens duktigaste tjej idag.
Jag köpte allt jag hade skrivit upp.
Är riktigt stolt över mig själv.
Väskan ärr packad och kläder är framtagna inför imorgon:).
Hittade ett par jätte vackra stövlar.
Eller klackar men det e sånna stövlar.
Jätte fina.
Dock inte med nitar men gör inget fina endå:).
Sen så fick jag ett par nya byxor.
Och nya p-pilelr sammt en ring till mitt öra.
Är så sjukt nöjd med dagens händelser.

Men ska sluta att babbla skolan börjar imorgon och jag ska sova.
tro mig det är inget jag vill att sova nu men om jag ska orka upp imorgon måste jag så..


Mina snygggggga stövlar.


Saffi är alltid lika glad åt kameran ;)<3


Och sen en ljus bild på mig ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0