Sjuk

Vilken bra vecka att börja skolan.
Gick halva måndagen innan jag spydde och nu ligger jag hemma.
Det var också meningen att gå imorgon men då fick jag en tid hos tandläkaren :)
Och på torsdag har jag tid hos ungdomsmottagningen ;D..
Kan det bli bättre?

Nej tror inte det=).
Idag har jag faktiskt duschat:D
Är skit stolt hahah brukar alltid dröjja ut tiden på att duscha :).
Så jag e duktig.
Sen gick jag och fredrik till centrum och väntade på alex^^
Efter det gick vi till bk dem handlade och sedan gick vi hem.

Vi delade på oss vid korsningen vid fotbollsplanen och vi gick hem.
Ligger nu i sängen och är skit trött.
Varför vet jag inte^^;..

Tänkte skriva en lista så jag kommer ihåg vad jag ska baka..

Lista:

*Vanilj bullar
*Kanelbullar
*Muffins
*Tårta

Får inte glömma att göra dubbla speciellt för muffinsen där natta och fredrik älskar dem xD.
Haha, jag tror nog jag bara bakar dem för att dekorera dem nte för att äta, men det är ju tur att det finns folk som uppskattar det man bakar och verkligien gillar det xD.

Så det ska bli intressant om de kommer något folk på tisdag.
Dock tror jag inte det eftersom det är mitt i veckan men ett grattis från folk är det enda jag begär^^
Men vi får allt se hur det går:)..

Nu ska jag lägga mig under täcket och se scrubs..
Är jätte kallt inne i rummet så godnatt allihopa=)..

Bye~

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: aw vad snäll du är :)

2009-11-04 @ 18:14:17
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0