snart 3 dagar kvar

Om cirka 3 dagar kvar fyller jag 17:)
Om man inte räknar med denna dagen så är det ju 3 dagar kvar:)
Har redan bjudit alex och jenny:)
Sen så kommer eva och stefan:P
Men vilka som kommer mer det vet jag inte:p
Tror inte det kommer så många men det gör inget:)

Tycker endå inte om att fylla år.
Gillar inte någon alls som fyller år fattar dock inte varför.
Men det enda jag vet är att ni som vill/ska komma till mig på tisdag,
ta inte med någon present .__.
Blir gnerad och nästan ledsen för att ni kommer ihåg mig O.o
Varför? ja du, det vet jag inte ens själv..
Men så ni vet ta inte med er något förutom ett grattis och gilla min baknings leende xD.
Då blir jag glad iallaffall:)


Fredrik sa ju att vi skulle ha en mys kväll..
Väldigt mysigt får ligga på madrassen med min bärbara och äta chips och dricka cola själv.
Håller på att ladda ner massa filmer så jag har något att göra..
Vad fredrik gör?
Han somnade xD.
Han sover nu och jag vill inte väcka han så han får sova:)
Han låter alltid mig sova så varför inte låta han sova??=)..

Saffi är trött lika hon:P..
Men nu ska jag se filmer ha en trevlig kväll allihopa:)
Bilder från bakningen kommer imorgon:D..

Godnatt~


Kommentarer
Postat av: nea o evy

sista bilden, ska vara min bröllopstårta! ;P

2009-11-07 @ 11:49:20
URL: http://frugornas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: tack så jätte mycket :)

2009-11-07 @ 16:38:23
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0