Sömnig

Nu är klockan snart halv tolv och jag känner hur trött jag blir.
Seriöst är jätte trött.
Så då jag kommer hem blir det att ta mitt p-piller och sedan lägga sig och sova.
Suck vill hem nu.
Har bara lust att skita i allt och bara slänga mig i sängen o sova<3..
Ska ju upp tidi... nej vänta det e lördag imorgon.
WTF!!! NAJS!!!

Eller kommer gå upp tidigt imorgon tussen vill väl ut o kissa:D..
Så det blir nog kul imorgon:D..
Tänkte ha på mig mina nya tights men alexandra och natta ska ha så vet inte om jag får ha då.
Eller får och får får jag väl men det kommer inte se snyggt ut på mig om alla tre har:(
Aja kanske en annan gång då:/

Godnatt everybody~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0