Söndag

Imorgon blir det verkligen spännande.
Ska ju på prao i infra och det ska niog bli ganska kul:)
Ska bli kul att få ge råd till dem som behöver hjälp och sen så att ens få vara i butiken.

Idag vet jag inte ens vad det blir för mat antinken kyckling eller donken:)
Något mumsigt kommer det bli hoppas jag på ialllfall:).
Sen ska jag välja ut det jag ska ha på mig imorgon :P
Tänkte gå ner och hem så får vi se hur lång tid det går:)

Åhh är jätte nervös:)
Ska sammt skriva om min prao ._.
Och fråga frågor om det man bah : eeehhh whuut?
Men visst så som det står ska man ju göra också=)
Ska tydligen fotta där jag praoar så *hehe* sure (A)..

Nu ska jag .... jag vet inte ens vad jag ska göra idag.
haha det blir som jag har sagt i min blogg förut.
Söndag= bakfulls dagen.

Hehe så det blir bara en vanlig slappar dag idag:)
Skulle ju dock vara kul att göra något men jag tror jag stannar hemma som vanlig och bara softar:)

Bilder kommer senare ikväll :D

kram~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0