Trött

Nu snart ska jag se filmen vingar av glas.
Men medans det så blir det att lyssna på bad romance med lady gaga.
Idag har allting bara varit lugn.
Så det har varit ganska skönt.
ingar av glas har jag sett förr men kommer inte ihåg den så mycket, bara att huvud personen nazli blir nästan våldtagen i en film butik xD.
Typiskt mig mins bara det dåliga xD hahah.

Men den e bra det handlar om en tjej som blir ihop med en svensk kille och det gillar hennes pappa inte alls.
Det är typ det som händer och bla bla bla.
Orkar inte skriva om allting.
Dock kommer jag göra det sen för en påminnelse till mig själv.
Kommer skriva som en fakta sak med mina kommentarer och så.
:)
Men nu ska jag krypa ner under täcket och se filmen.
Kram å länge..

En ny bild på mig;)..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0