Uppdatering av helgen

Emil fyllde 19 år i lördags så grattis på han:)
Stora pojken nu ju ;).
Haha ganska komiskt jag är hans moster och han är äldre än mig ;)
Kul va :D..

Idag har jag varit emd Alex och jenny.
Slutade väldigt dåligt.
Men vad ska man göra då?
Gick hem till tine där christers mamma och pappa var.
Sammt per och anna.
Så nu tycker jag inte om christers mamma för hon trodde att jag var annan dotter.
Och tro mig det är inget possitivt.
Den kärringen har aldrig sagt något possitivt så länge jag kännt henne.
Och det ska ni veta jag har kännt henne jävligt länge:P..
Sen var det bara att sitta och trackassera henne xD.
Älskar det hahah..

Och nu sitter jag hemma:)
Skönt ska u praoa imorgon .__.*
Men endå lite tråkigt på grund av att det e sista veckan sen är det tillbaka till skolan :'(..
Har skit mycket prov att göra om xD..





Får se vad som händer senare ikväll då :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0