Kryssning

Idag är det en ny vecka och jag jobbar som satan i skolan.
Allt har faktiskt gått bra hittills.
Vera och Jennifer har dragit för att dem ska till stallet och ha något där.
Så själv sitter jag här och bloggar:)

Vera sa att hennes pappa och hans kompis ska på kryssning.
Så jag ska få följa med och supa och dansa xD.
Frågade mamma nyss vad hon tyckte och hon tyckte det lät kul nog.
Dock får inte fredrik följa med för detta ska vara endast tjejer.
Plus hennes pappa och hans kompis.
Tror att detta kommer att bli ganska kul:)
Första gången man är på en kryssning med sina bästa vänner:D.

Ska sammt ut och leta efter en fest klänning idag :)
Älsklingen ska möta mig i centrum då jag har slutat och sen ska vi leta efter en klänning:)
Skor kommer jag nog inte behöva men jag får se hur mycket allting kostar:)
Skadar inte att köpa ett par till skor, eller?.

Detta är klänningarna som jag ska prova ut idag:)..

       

 

Själv tycker jag att alla är fina men fredrik gillar den svarta med silver:)

Men sen får vi se hur mycket pengar jag har och huyr mycket allting kostar.

Åhh är jätte glad och spänd över resan.

Ska bli jätte kul och allting:)

Men nu ska jag skynda mig iväg till lektionen..

 

Kram kram~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0