Kvälls mys~

Äntligen på länge ska jag få en mys kväll:)
Det har tagit en lång tid eller jag tycker själv att det har tagit en lång tid innan jag fick en.
Men jag kan inte heller begära så mycket som jag gör xD.
*hehe*

Just nu har vi ätit en wannabe familje middag, sara robin pappa fredrik och jag.
Mamma jobbar så hon får ingen mat :3..
hihi*
Och nu sitter jag på pappas data och bloggar lite:P
Väntar på att få tv:n klockan 19:25 för då på tv400 börjar scary movie 4.
Dock har jag glömmt hur länge den håller på men det ska jag nog ta reda på.
Kan ju inte direkt missa desperate housewifes. :)

Sen så idag har jag avrit duktigt och gått lång promenad med saffi.
Vi gick ner till infra och till praon där jag nu ska praoa.
Allting gick faktiskt förväntansvärt bra men hon visste inte att jag skulle praoa där.
Så på onsdag nästa vecka ska jag till syon och prata om detta.
Man kan ju inte komma och bara "luras"?.

Sen så gick jag till ica och handlade en glasstårta.
Om det är något som jag älskar så är det glasstårtor:)
Vet inte varför som vanligt men dem är goda ;)..
Och ny duschad är jag med så stinker det gör jag iinte:D..

Men ni får ha en trevlig kväll allihopa:D.
Kram kram~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0