Lördags lov

Nu är det lördag och jag är konstigt nog trött.
Men men ska fixa mina naglar snart:)
Så jag har något att göra en  tittat runt.

Idag har jag och natta varit i centrum och bara tittat runt en liten stund.
Skulle dock ha hittat ett par byxor men det gjorde jag inte.
Så istället köpte jag en lång tunika och ett par nya örhängen.
Jätte fina älskar dem verkligen<3.
Sen så åkte vi hem och jag och fredrik har ätit.
Ville inte äta hemma så vi åt en mysig middag ute idag:).
Älskar att få klä upp mig inför middagar och sånt^^
Vet inte direkt varför jag gör det eller ens gillar det men jag är sån;D..

Har även tagit mig tid till min lilla vovve och badat och kammat henne.
Så nu är hon fin i pälsen,mjuk och även go luktande.
xD.

Sen var det meningen att jag skulle till min prao plats och prsentera mig men det tänker jag göra på måndag eller tisdag.
Beror på när vi ska in till stan :)

På antingen måndag eller tisdag så ska jag fredrik jenny och danne till stan och titta runt lite:)
Ska bli kul att få träffa svea igen, saknat henne;d.
Har ju ioförsg saknat danne med men svea saknar man jämt.
*fniss*

Men nu ska jag på toa och sen blir det att fixa med naglarna..
Så ha en bra lördagskväll allihopa så skrivs det mer snart :)

Bye~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0