Mobbning

Om det är en sak i livet jag verkligen hatar så är det mobbning.
Jag har sjäv blivit mobbad och vet då hur det känns.
Har hänt lite andra saker men det behöver jag inte ta upp..
Min kill kompis( han vill vara anonym) har nu blivit utsparkad från skolan utan anledning.
Han hade inte ens gjort ett enda fel och han blev mobbad från rektorn av alla.
Han jobbade och skötte skolan men dem ville ha ut han så rektorn började trackassera han.
Då börjar man själv undra vad fan världen och alla människor är på väg?

En rektor ska vara en förebild och ingen mobbare.
Han/hon ska vara där som stöd och hjälpa eleverna om dem har något problem och allting.
Okej nu låter det som om jag beskriver en rektor som en psykolog men det är inte meningen att det ska låta så.
Men han stog och trackassera min kompis rakt upp i ansiktet och sedan slängde ut han från skolan.
Alltså tycker ni själva att detta ska hända?
Tycker ni där ute att det är rätt att hålla på så som rektor?..

I mina egna åsikter så tycker jag det där är helt fel.
Mobbning i sammhället är ganska vanlig men av lärarna är det bara helt fel och av rektorn är det värre.
Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att detta är oacceptabelt.
Fattar inte att man kan få hålla på på det sättet.
Kan inte förstå det bara.
Men som tur är så har han oss vänner som står bakom han och hjälper han..
Han kommer att gå till media och expressen med detta.

Så ni som läser detta vad tycker ni själva om detta?

Kommentarer
Postat av: ...

VARFÖR SKREV DU DET PÅ BLOGGEN FÖR?!

2009-10-29 @ 08:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0